HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Az első csobbanás

2011.02.01. 10:21 John Preston

Mivel az akarat erőm feltartóztathatatlan, így a hajnal 2-es fekvés sem akadályozott meg abban, hogy reggel elinduljak úszni, ahogyan elhatároztam.

 

Sikerült késve odaérni, ami fél nyolcat jelentett.

Elbíbelődtem a mágneses óra alakú kulccsal működő szekrénnyel, meg az ilyen apró logisztikai dolgokkal, hogy fent hagytam a sapkám, amit úszósapkának csúfolni vétek, mert egy rendes jelöletlen egyszínű apró láncszemes sima sapka. Amiért nem volt hülyeség ezt használni azt indokolta a kinti -6 fok, ugyanis kültéri medencéről volt szó...

Ez így elsőre egy picit talán túlságosan kemény volt, főleg, hogy a torkom amúgy sem volt rendben.

De a medence szélén álló szauna és a bent uralkodó 95 fok rendbe tett, elfeledtette velem azt is, hogy hülye állat módjára nem hoztam sem papucsot, sem köntöst...

No nem baj, majd legközelebb.

Kezdésnek teljesen jó volt, és már szélesebb mellkassal mentem dolgozni, hős vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás lukács

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr732646318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása