HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Valami új - 1. futás

2014.08.18. 01:21 John Preston

Másfél éve írtam ide, mert semmi érdemleges nem történt, azon kívül, hogy lement rólam 4-5 kiló, amikor parancsba kaptuk, majd visszajött.

Viszont, két órája kitaláltam, hogy ha már ilyen remek helyen lakom, hogy egy park van az ablakomtól 40 méterre, aminek a kerülete olyan 800 méter, gondoltam, hogy akkor kezdjünk neki annak, amit mindig is utáltam: fussunk.

Nincs kifogás, hogy nincs időm elmenni úszni, mert ezt a 800 métert lefutni fürdéssel együtt kb. annyi idő, mint elmenni a legközelebbi uszodába. Az alapkifogás, hogy nem bírja a bokám, egy normális (alapedzőcipőben, még csak nem is futócipőben) bírta a dolgot, amin meglepődtem.

Ettől függetlenül az első alkalom tragikus volt. Szerintem 16 éves korom óta nem futottam 50 méternél többet. Így is a féltáv előtt már meghaltam, gyalogoltam 200 métert, majd megnyomtam még a tér hosszú oldalát egy hosszabbítással a környező utcákban, és az utolsó 100 at megint bőrön át lélegezve sétáltam.

Holnap újra.

Szólj hozzá!

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr946612593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása