HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Tizenhetedik úszás

2011.03.29. 21:00 John Preston

Megint elkaptam valami mocsok influezna szerűséget valakitől, így egésznap a szokásos mennyiségű folyadék sem ment le. Az uszodát pedig szaunázásra használtam, mint Niki a múlthéten. Legalábbis 1 órát ültem ott 1-2 perces hideg zuhanyos megszakításokkal.

Elkezdtem úszni, majd azt vettem észre, hogy remegek, mint aki lázas, ezért inkább visszamentem.

Végülis úgy határoztam, hogy a mai adagom tenyérellenállással fogom letolni. Ami 14 hossz gyors volt, és 18 hossz mell. Plusz az előbb említett két lázasan remegős hossz.

Kellően elfárasztottam így is a karom, szóval ezentúl azt hiszem csak tenyérellenállással fogom csinálni.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr42784282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása