HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

2. futás

2014.08.19. 01:57 John Preston

Olvasom a barátaimat, akik élvezik a futást, miközben művelik, én azt élvezem, amikor abbahagyom. Nem, ez egyelőre nem befejezés, hanem abbahagyás.

A tegnapi távot - mivel elcsaltam a nagyrészét - megtoldottam még egy szakasszal, így nagyjából 1.2 kilométeresre nőtt a táv, hátha így többet futok belőle. És ez így is lett. A tegnapinak nagyjából a másfélszeresét futottam most időben is, távban is, meg érzésben is. Tegnap amikor feljöttem alig volt csak melegem, és volt 1-2 izzadtságfoltom. Most izzadok, mint a ló, és ez már így volt a liftben is.

Egyelőre 3 szakaszra osztottam ezt a távot, mindegyiknek az elejét futom, ameddig bírom, majd séta, aztán megint futom amíg bírom és séta. Rávezetésnek egyelőre jó lesz, aztán majd látjuk hogy alakul később.

Most, hogy a szobámat is átrendeztem, futottam is, nézzük hogyan alszom.

Szólj hozzá!

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr566615947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása