HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Tizenötödik úszás

2011.03.22. 21:22 John Preston

Új héten, új lendülettel kezdtem neki az úszásnak, bár prózai okok miatt nem kedd reggel mentem úszni, hanem csak este (Faithless koncerten voltam hétfőn, és későn feküdtem).

Viszont, a mai összeállításom úgy festett, hogy 2x30 hossz mell, 2x10 hossz gyors és 14 hossz mell tenyérellenállással. Ami így 94 hosszra jött ki.

A végére sikerült erőteljesen kifáradnom, a gyors hosszaknál kezdtem az életemért küzdeni, mert nagyon nem ment. Erre még gyúrni kell, viszont jó lesz ez :)

Főleg, hogy össze szoktam az úszószemüvegemmel is, most sikerült elérni, hogy nem volt vele annyi gondom, mint pénteken, az előző úszás alkalmával.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1002764236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása