HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Tizenkettedik úszás

2011.03.10. 21:42 John Preston

A betegségem letudva újult erővel kezdtem neki a csodás esti úszásomnak, és sikerült is meghúzni a dolgokat.

Mivel a távot folyamatosan, megszakítás nélkül úsztam, így letudtam a normálisnak számító 60 hosszomat, majd a váró szaunázás után ráraktam a koronát még egy csodás tízessel, így lett 70, ami az eddigi leghosszabb távom.

A hosszú hétvége és nemzeti ünnepünk, meg a család látogatása miatt, még nem tudom, mikor fogom ismét a habokat hasítani...

Szólj hozzá!

Címkék: úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr812745686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása