HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Ötödik úszás

2011.02.15. 10:40 John Preston

Minden eddigi időpontnál korábban jöttem úszni, mivel fél 9-kor már otthon akartam lenni, hogy lerakjam a cuccom, és rohanjak  8:40-re nyugatihoz mert egy értékes csomagot hoz nekem valaki még munka előtt.

Így fél 7-re értem a jegypénztárhoz, majd némi szaunával kezdtem, már így rögtön a reggeli hideget elnyomandó. Aztán csak úsztam, úsztam és úsztam, egészen 40 hosszt, egyhuzamban olyan 50 percet, majd megint egy jó 10 perc szauna, és már indulni is kellett.

Most az idő szűke miatt nem szedtem külön a két úszási részt, de jó volt így, igaz a vége felé már kezdtem fáradni.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr632664906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása