HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Újabb motiváció

2011.02.05. 14:31 John Preston

Úgy gondoltam, hogy bár csinálhatom ezt az úszogatunk dolgot, és érezhetem, hogy mekkora lett a karom, vagy mekkora nem, no meg próbálgathatom a kontorll ingjeimet, hogy belefére-e abba amit 5 éve vettem, de ennél megfoghatóbb mérési pontra van szükségem.

Nos, mivel évek óra nem volt mérlegem, hirtelen ötlettől vezéreltetve elmentem a westendben elterülő média marktba, és beszereztem egy csodás üvegalapú mérleget, így ezen fogom követni, hogy a kitalált életmód váltásos móka mennyire hatásos.

Vicces ez a mérleg, ugyanis mindenki aki ráállt elszörnyülködött, engem is beleértve, szóval, van min dolgozni, 8 kilóval többet mutat, mint amennyit gondoltam, és az is egy 100 fölötti szám volt, szóval, van min dolgozni :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: mérleg

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr122657898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása