HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

100 fekvőtámasz - 18. nap

2013.12.14. 22:17 John Preston

Gyászos a mai nap, ugyanis, ma nem fogok edzeni, és nem tudom meddig lesz ez így. Voltam tegnap egy kivizsgáláson, majd egy csontkovácsnál, aki frankón tette a dolgát, de azt a fránya fájást/becsípődést a hátamból nem tudta eltüntetni.

Viszont helyrerakta legalább 4 csigolyámat. Egyelőre a hátam még keresi önmagát. Megpróbáltam fekvőtámaszozni, de három után iszonyatos fájdalmaim voltak, szóval ezt most egyelőre, határozatlan időre felfüggesztem...

Pedig milyen közel volt a vége. Picsába.

Szólj hozzá!

Címkék: fekvőtámasz csontkovács

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr616616013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása