HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Új felszerelés

2011.03.09. 13:52 John Preston

Valami külső sugallatra úgy gondoltam, hogy szükségem lenne pár cuccra hogy komolyítsak az eredményeimen, ezért több internetes vizi sport felszerelésekkel foglalkozó áruházban körbenéztem, és kiválogattam ezt-azt, de végülis egy német áruháznál döntöttem.

Innét rendeltem új úszószemüveget (mert eddig enélkül úsztam, a régim valahol vidéken van édesanyám házában), két pár tenyér ellenállás - amitől azt remélem még jobban tudok karra erősödni -, egy új úszósapkát (1 euró volt, miért ne), és találtam még egy jóféle papucsot, egészen baráti áron, így erre is lecsaptam.

Szólj hozzá!

Címkék: felszerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr602724757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása