HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Tizenegyedik úszás

2011.03.08. 20:56 John Preston

A betegségből felépülés jegyében ismét a lovak közé csaptam, viszont, a sok otthon töltött idő miatt napszak eltolódásban szenvedek, így csak este tudtam lemenni úszni, mivel 11 körül ébredtem fel, így a reggeli úszás ötletét el lehetett felejteni.

Éreztem magamon a kihagyás nyomati, ugyanis az első 20 hossz nagyon nyögve-nyelősen ment, fáradtnak éreztem magam, nem találtam a ritmust, viszont 25 után elkaptam a ritmust, és a fáradtság érzésem is elszállt. Meg sem álltam 60 hosszig, sőt az utolsó 3-at nagyon megnyomtam.

Majd a záró szaunázás után még egy békés két hosszt lenyomtam, csak úgy miért is ne jelleggel.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr832724707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása