HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Tizedik úszás

2011.03.05. 20:30 John Preston

A héten a helyzet az, hogy beteg voltam, így a két hétközbeni alkalom egy az egyben kimaradt, viszont hétvégén úgy éreztem, hogy muszáj lesz legalább szaunázni elmenni, hogy kihajtsa a betegséget.

Az idő nagyrészét most tényleg a szaunában töltöttem, a táv amit így is leúsztam most nem volt sok, 36 hossz lett, 2x15-öt úsztam fél óra szaunával megszakítva, a plusz hat pedig az utolsó szaunázás utáni kis ráadás volt, ami bitang jól esett, így a hűvös szombat este.

Reméljük végre meggyógyulok, és folytathatom, ahol abbahagytam.

A hosszú szaunűban töltött idő miatt megint sikerült megszédülni a második hossz közben, de most kb 1 perc alatt jobban lettem, és folytathattam.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás rosszullét szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr532724695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása