HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Nyolcadik úszás

2011.02.24. 21:30 John Preston

Nos, ez az alkalom is eljött.

A héten úgy tűnik visszatért a tél egy picit, és megint mínuszok vannak, meg hó szállingózás, ami a szabadtéri úszásnak ad egy kis diszkrét bájt.

Szóval a mai úszás adagom az időre való tekintettel ismét 10 perc szaunával kezdtem, majd nekilódultam az adagomnak, és olyan 20 hossz után kezdtem nem fázni, majd 25 től még másodpercnyi időkre sem álltam meg a hosszoknál, szóval lábletétel nékül úsztam végig a következő 25 hosszt. Így a mai adag 50, azaz ötven hossz volt.

Mivel elkezdett láthatóan és érezhetően is erősödni a karom, így a szintidőm is sokat javult, ugyanannyi idő alatt úsztam az 50-et, mint máskor a 40-et.

Persze a végén egy negyedórás szaunával zártam a dolgot.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr842692100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása