HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Hetedik úszás

2011.02.22. 09:27 John Preston

Nos, elkezdtem a negyedik heti úszást.

A hétvégén már mozgás hiányom volt, és gondolkodtam hogy szombaton este elmegyek úszni, de végülis győzött a lustaság, és aludtam. Viszont itt a megszokott keddi időpont.

Ismét egy rövid szaunázással kezdtem fél 7-kor, mert azért mégis hideg van, majd neki veselkedtem a távomnak, amit ismét 40 hosszban határoztam meg. Majd a hideg miatt egyszer úgy gondoltam, hogy 20 hossznál kimennék szaunázni, de mégis győzött az akaraterőm, és szintidő alatt megvolt a 40 hossz, sőt még némi ráadást is adtam.

Így lett végül 46 a vége, majd 20 perc szauna, és megújult emberként léptem ki a fürdőből.
 

Szólj hozzá!

Címkék: úszás szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr552678953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása