HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Második úszás

2011.02.04. 23:00 John Preston

Csütörtök estére lett tervezve, hogy akkor most megejtjük a második alkalmat is, most már teljes mértékeben felkészült voltam, minden szükséges volt most nálam, nem maradt otthon a papucs és a törölköző sem :)

6 után sikerül érkeznem, így több időm volt, mint az első alkalommal reggel, viszont a csodás nagy épületben sikerült eltévedni :D

Magamnak 20 hosszt írtam elő így fejben, ami annyit tesz, hogy 10 hossz, aztán 20 perc szauna, megint 10, aztán megint szauna, és a végén még leúsztam egy párat, csak így levezetés képpen, azokat már nem számoltam.

Háromnegyed 8-volt amikor az úszómester fütyült, hogy itt a vége és igazából haza kellene menni, de eddigre már le is használtam magam. Igaz, még ültem volna a szaunában egy picit, de hát ez van :)

Szólj hozzá!

Címkék: úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr872653304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása