HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Kis helyzetjelentés

2011.07.04. 07:51 John Preston

Bár nem nyilvános az adat, hogy éppen hogyan a mérleg képzeletbeli nyelve, általában szoktam mérni, és nyilvántartani. Nos az elmúlt 1 hónapot 1.8 kiló mínusszal zártam, amivel elégedett vagyok, főleg úgy, hogy voltak olyan napjaim, amiről ha Sóher Norbi halott volna, sírva könyörög, hogy soha többé ne említsem a nevét. Voltak  napok, amikor eltűntettem egy 40 dekás tábla rizses csokit, valamint, hogy giga adag hamburgert ettem, nem is egyszer :)

Haladunk, ez a biztos :)

Szólj hozzá!

Címkék: helyzetjelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr793036584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása