HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Tizennyolcadik úszás

2011.03.31. 23:00 John Preston

Ma korábban értem oda úszni, mint a 6-óra ahogy szoktam, mivel negyed 9-re moziban volt a helyem a Sor5ügynökség vetítésén, ezért próbáltam a leghatékonyabb lenni, ami az úszást illeti. Ugyanakkor mivel még mindig nem vagyok tökéletesen jól, ezért sok időt szántam a szaunázásra is.

Úgy döntöttem, hogy a mostani úszással visszatérek, a mindenkori lélektani határomhoz, ami 60 hossz. Viszont, mindezt tenyérellenállással. Ami 2x10 mell és 2x20 gyors hosszból állt. A végére mocsok mód elfáradtam, szokatlan volt ez az érzés, de jól eső fáradtság, és enyhe izomláz lett úrrá rajtam, ami még a következő nap is éreztette a hatását.

 

Szólj hozzá!

Címkék: úszás szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr382791401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása