HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Tizenharmadik úszás

2011.03.16. 22:45 John Preston

Azt mondják, a 13-ról, ahogy az embertől függ, hogy baljós, vagy szerencsét hoz-e a számára. Úgy tűnik, nekem az utóbbi jutott most :)

Történt ugyanis, hogy bár a hosszú hétvégi március 15.-i dolgok miatt most jutottam először uszodába a héten, de az lelkesített, hogy kipróbálhatom hogyan muzsikál az új felszerelésem.

Bár a szemüveget sikerült otthon hagyni, ez nem volt túl nagy érvágás, február óta szemüveg nélkül úszom. Az ellenállások közül a textilt hoztam el, no meg az új úszó sapkám, és a papucsot, hogy teljes legyen a létszám.

A papucs már az öltözés befejezését követően kiderült, hogy jól muzsikál, nem csúszkáltam benne, bár a lábamnak még szoknia kell ezt az ergonómiát.

De a lényeg, sikerült leúsznom az első szaunázásig, a kötelezőnek kikiáltott 60 hosszamat, majd ezután gondoltam, hogy én bizony kemény srác leszek és felveszem a tenyérellenállásaimat... Mivel szárazon nem vettem fel, a hideg vízben még kisebb volt, és a hidrosztatikai nyomás is összébb nyomta, így mocsok nehéz volt felvenni, kb 5-6 percet szúrtam el vele. Sőt kettőt, csak jobbos úszóval tettem meg, majd egyet csak balossal, míg végülis sikerült magamra erőszakolni mindkét csodát egyszerre. Az egykezes egyébként azért volt vicces, mert amikor balon volt, az ellensúlyozta azt, hogy a jobb karom erősebb, viszont, amikor csak a jobb kezemen volt, egyet csaptam és lekezdtem 45 fokban balra fordulni, és nem nagyon tudtam korrigálni a balommal, így akkor jobbal csak alig-alig evickéltem.

10-et úsztam összesen az ellenállásokkal, de nagyon durván leszívtak az erőm, és mérhetően nem is gyorsítottak, ellenben a karom nagyon durván bedurrant tőle, végülis ez volt a cél, nem? :)

A hatvanra, még rátettem 16 hosszt, így a bénázásokkal együtt, majd egy utolsó szaunázás után, még egy becsület négyest letepertem, így lett meg ismét az eddigi legtöbb, vagyis 80 hossz :)

A következő alkalomra (ami most kivételesen péntek este lesz) cél a 20 hosszt megúszni az ellenállásokkal :)

Szólj hozzá!

Címkék: felszerelés úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr542745868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása