HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Hatodik úszás

2011.02.18. 21:00 John Preston

Nem sikerült időben eljönni az irodából, így csak valamivel több mint másfél órám volt leúszni a szokásos 40 hosszas távom.

Így úgy döntöttem, hogy ezt bizony egyben tolom le, nincs közben pihenő, meg szauna, majd a végén fogom ezt megejteni.

Nem élveztem így annyira ahogy reggelente szoktam pl, nem szeretem, a sietni kell dolgokat.
Viszont kárpótolt ezért a negyedóra egyedül a szaunában, és a 115 fokban :)

Szólj hozzá!

Címkék: úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr562676734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása