HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Negyedik úszás

2011.02.10. 23:00 John Preston

Egy fárasztó hét után gondoltam, hogy üdítő lesz a mai úszás, amit most azért is vártam, mert a napi középhőmérséklet most egészen magas volt, így reméltem, hogy nem hajlik negatívba a hőmérő higanyszála, és nem fagy a fülemre a víz.

Rész sikernek mondhatnám a dolgot,
ugyanis bár időben értem oda, nem kimondottan volt meleg.

Első nekiindulásra 20 hossz ment, majd 40 perc szauna, így 105 fokon.
Már elkezdtem vörösen izzani, amikor is úgy gondoltam, hogy kellene folytatni az úszást. Ami nem volt annyira jó ötlet. Az első hossz még ment és a második felénél elkezdtem elszédülni, éppen csak végig evickéltem, amikorra már forgott velem a világ. Jó 10 percet álltam a hideg vízben, mire folytatni tudtam a sorozatom.

Végül 34 hossz lett a napi adag.
 

Szólj hozzá!

Címkék: úszás rosszullét szauna

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr352659928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása