HTML

Projekt neve: "jó pasi"

Elkezdtem egy erős életmód váltást, és ennek a folyamatát akarom megörökíteni.

Friss topikok

Linkblog

Megérkezett a tenyér ellenállásom!

2011.03.11. 14:20 John Preston

Pénteken az irodába egy fura zsákszerű csomagot hoztak nekem, így elsőre nem tudtam hová tenni, majd láttam a címet, így nyílván való lett, hogy ez csak az új felszerelésem lehet, így septében feltéptem...

Te jó ég, ez a Speedo tenyérellenállás hatalmas, mármint tényleg hatalmas, pedig M-es méretben kértem tűlük, és azt is kaptam, de ez ilyen péklapát méretű, mi lett volna, ha XL-est kérek? :D

Amíg hozzáedződöm ehhez, addig is, elleszek az egyszerű textil alapú tenyérellenállással ami viszont teljesen jó méretű. A legközelebbi úszásnál már ezekben fogok virítani :)

Szólj hozzá!

Címkék: felszerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://jopasiprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr482745702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása